Åbent hus 7/5 og 2/6

Fritid på Hobro Efterskole

Hvad laver man i Fritiden på Hobro Efterskole?

Efter undervisningen kan du vælge, at deltage i forskellige aktiviteter, eller være sammen med vennerne.

Du har også mulighed for at dyrke idræt i de lokale foreninger.

Om Onsdagen har du mulighed for at tage til Hobro, hvor du kan tage på biblioteket, handle eller bare hygge dig med dine venner.

Efter Aftensmad

Efter aftensmaden er der mulighed for at deltage i forskellige aktiviteter. Disse aktiviteter kan være at et værksted har åbent, hænge ud i klubben hvor vi har en kiosk- billiard- bordtennis eller spille spil. Der er også mulighed for at dyrke idræt, på vores multibane, beachvolleybane eller på fodboldgræsplænen. Du kan også selv være med til at sætte aktiviteter igang.

Aftenen slutter med aftensamling, hvor alle mødes og hygger sig med lidt underholdning.

Kl. 22 skal du være i dit eget hus og kl. 22.30 skal der være ro på skolen, så du er klar til endnu en ny og spændende dag på Hobro Efterskole.