Åbent hus 30/4, 7/5 og 2/6

Efterskolernes dag 2024

HOBRO EFTERSKOLE​ FOR ORDBLINDE

Kom og besøg os på Efterskolernes dag

29.09.23 Kl. 12-17

valgfag hobro efterskole

Efterskolernes dag 2024

Kom og oplev Hobro Efterskole den 29 September fra kl. 12-17.

Vær sikker på at få en samtale på dagen, book tid ved kontoret på : 98555255

Alle værkstederne er åbne, eleverne viser rundt.

Kom og få en hyggelig dag sammen med os på Efterskolernes dag 2024

Vi åbner alle vores 8 Linjefag / værksteder op, hvor Linjefags læreren vil være der og i kan høre om hvordan undervisningen foregår.

I får mulighed for at høre, om hverdagen på efterskolen, se værelserne, hvor eleverne bor, og resten af efterskolens faciliteter.

I har også mulighed for at møde nogle af de elever, der går på Hobro Efterskole og få en fornemmelse af, hvordan det er at gå på efterskolen.

Du vil også høre mere om, hvilke valgfag du kan vælge, og hvordan du kan kombinere dine nuværende fritidsinteresser med Hobro Efterskole.

Samtale med en fra kontoret?

Vil i gerne have en samtale med en fra kontoret, så book tid på forhånd på telefon : 98 55 52 55

Har i ikke mulighed for at besøge os på Efterskolernes dag, så book tid ved Sekretæren og få en rundvisning på en hverdag.